Latest news

SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” efektivizē iepirkumu procesus

Latviešu

SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” ir uzsākusi sadarbību ar vienu no vadošajiem elektronisko iepirkumu sistēmu piegādātājiem Ziemeļeiropā - Mercell. Sadarbības  mērķis ir uzlabot SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” mazo  iepirkumu procesu efektivitāti, padarot  iepirkumu procesu  ātrāku, caurskatāmāku, drošāku  un saprotamāku piegādātājiem.

Turpmāk SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” Mercell iepirkumu  elektroniskajā sistēmā publicēs paziņojumus par   iepirkumiem  līdz 50 000 EUR. Piedāvājumu iesniegšana izsludinātajiem iepirkumiem  un komunikācija ar pretendentiem šajā sistēmā  paredzēta tikai elektroniski, tādējādi pretendentiem būs iespēja ātrāk un ērtāk iesniegt gan ar iepirkumiem saistītus jautājumus, gan piedāvājumus, nemērojot ceļu līdz pasūtītāja birojam vai sūtot piedāvājumu pa pastu, savukārt pasūtītājam iepirkumu elektroniskā sistēma ļaus samazināt administratīvo slogu vairākos iepirkuma procedūras posmos un uzlabos iepirkumu  kvalitāti.

Izmantojot elektronisko iepirkumu sistēmu, tiek ievērojami mazināti iespējamās ieinteresētības vai korupcijas riski. Tādējādi SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” vienlaikus gan veicina atklātību iepirkumu procesos, gan padara efektīvākus savas darbības procesus kopumā.

SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” prognozē, ka līdz ar jauno iepirkumu organizēšanas kārtību palielināsies uzņēmēju aktivitāte un pieaugs konkurence izsludinātajos iepirkumos. 

SIA ”LDZ ritošā sastāva serviss” plāno izmantot priekšrocības, ko sniedz digitalizācija un pieejamās tehnoloģijas. Elektroniskās iepirkumu sistēmas ieviešana ļaus iegūt uzņēmumam labākus  līgumu piedāvājumus, padarīs iepirkumus pieejamākus potenciālajiem pretendentiem, kā arī elektroniski organizēts iepirkumu process nodrošinās caurspīdību visos tā posmos.

Mercell iepirkumu sistēma ir ES direktīvām atbilstošs elektronisks risinājums, kas pasūtītājiem gan publiskajā, gan komercsektorā ļauj elektroniski organizēt gan slēgtas, gan atklātas iepirkumu procedūras – veikt iepirkumu publikācijas, komunicēt ar pretendentiem, saņemt piedāvājumus, paziņot rezultātus un saņemt detalizētu analīzi par veiktajiem iepirkumiem, to gaitu un rezultātiem.

Norvēģijā dibinātais uzņēmums darbojas 7 valstīs, un tā piedāvātajā e-iepirkumu sistēmā ik gadu tiek veikti iepirkumi vairāk nekā 15 miljardu eiro vērtībā.

https://www.mercell.com/lv-lv/iepirkums/107628530/sia-ldz-ritosa-sastava-serviss-iepirkumi.aspx